top of page
1. Esmane vestlus kliendiga

Esmase vestluse käigus selgitan välja mis eesmärgiga või mis probleemiga klient pöördub. See aitab selgitada kliendi ootusi ning laseb valida kõige sobilikum massaaži liik. Samuti räägin vastunäidustustest. Kuna massaaž on lokaalselt või täielikult vastunäidustatud konkreetsete seisundite puhul, siis kliendi vastutusse jääb nendega tutvuda ja teavitada sellest massööri.

2. Külastuse üldkirjeldus

Klient tuleb kokkulepitud ajal. Eelkõige palun pesta käsi ning võtta üleriitest  lahti kabineti esikus. Seejärel klient astub edasi, riietub lahti širmi taga (aluspesuni, v.a. Tai massaaž - seal on vaja mugavaid vahetusriideid) ja läheb pikali kas lauale või matile. Samal ajal mina pesen käed ja ootan kabineti esikus kuni klient on valmis.

Massaaži jooksul annan kliendile vajadusel juhiseid ja seletan mida ja milleks teen ning küsin tagasisidet mugavuse ja massaaži intensiivsuse osas, et kohandada protseduuri vastavalt kliendi vajadustele.

Massaaži lõpus anna teada, et protseduur on lõpetatud, lähen kabineti esikusse ja ootan kuni klient riietub. Olenevalt kliendi seisundist soovitan kas natuke pikali olla või istuda rahulikult kabineti esikus. 

3. Keha katmine

Massaaži ajal üritan hoida lahti ainult see keha tsoon, millega parasjagu teen tööd. Ülejäänud keha kaetud rätikute ja pleediga. Mõningaid võtteid teen läbi rätiku (nt massaaž tuharate või rinna piirkonnas). Kliendi pööramine kõhu pealt selajle toimub väga delikaatselt ja diskreetselt.

4. Hügeen massaaži kabinetis

Kõik materjalid laual, millega klient puutub kokku vahetatakse iga kliendi tagant (paberid, rätikud). 

Massöör peseb käed enne ja pärast massaaži.

Kõiki pindasid, millega puutub kokku klient desinfitseeritakse iga kliendi tagant.

Massaažide vahel tuba tuulutatskse.

Kliendile pakutakse ühekordseid joogitopse.

5. Massaaži aeg - mis on sees

Massaaži aeg algab siis, kui klient tuleb kabineti sisse ja lõppeb siis, kui klient astub kabinetist välja ehk riietest lahti võtmine, massaažiks ettevalmistus, riietumine kuuluvad massaaži aja sisse. 

Kui jäite hiljaks, siis massaaži aeg lüheneb selle aja võrra.

Kui tulite liiga vara (varem kui 5 min. enne kokkulepitud aega), siis palun oodata korrusel olevas fuajees (tugitoolidega tsoon). Massaazide vahel olevad pausid on massöörile oluline puhkamise ja järgmiseks kliendiks ettevalmistuse aeg. Palun sellega arvestada.

6. Külastuse tühistamine ja mitte ilmumine

Kui teil ei õnnestu tulla broneeritud ajal, siis palun sellest teavitada hiljemalt 2 tundi enne külastust. Online broneeringu tühistamise puhul sama reegel - mitte hiljem kui 2 tundi enne külastust. Korduvate hiliste tühistamise ja mitte ilmumise puhul jätan endale õigus antud kliendile teenuseid mitte osutada. Austagem üksteist ja üksteise aega.

bottom of page